segunda-feira, outubro 23, 2006

My Imortal - Evanescence


Sócio

8 comentários:

Anónimo disse...

tu és ...................linnnnnnnnndooooooooo

M ( F)

Benny disse...

evanescence, they are one of my favorite groups, and this song is one of my favorite songs of evanescence songs!
You have a very nice blog!
I want to exchange links with your blog, here is mine:
http://sexybikinis.blogspot.com
Let me know if you want to link exchange with me, simply write the comment, and add my blog to your links, and i will add your blog to my link!
Thank You,
Keep up the good work!
benny

ÞrincessFaßiana disse...

nao ha direito!!!! Fazerem uma pessoa chorar assim!!! adoro esta musica diz-me tanto...

jinhos

Anónimo disse...

Mais uma musica lindaaaaaaaa,,,mais uma vez o bom gostooooooo estas musicas ai aiiiiiii.lol.

Anónimo disse...

Um..já te chamam lindo!
sempre é melhor que "burro"mandas-me com cada ms lol
Não leves a mal mas a musica é mais linda que tu.

lady

Anónimo disse...

ola. now also it is commented in iglês? I go to make the same, this blog does not say nothing to the world, nao has nothing of interessanta nao cusquices, because it is commented here?

Treta de Vida disse...

What a fuck is that???
Seria uma tentativa de escrever esperanto???
Ou era pa fingir qq coisa deoutro??
Fosselá o que fosse, diz lá de novo , mas agora em português e devagarinho,porque até em inglÊs os meus alunos são melhores do que tu e têm entre 6 a 8 anos.

Treta de Vida disse...

Eu sei Lady que a música é mais linda que eu, também nunca disse que era lindo...

Sócio